Kahverengi benlere bitkisel çözüm-yüzdeki kahverengi benler nasıl geçer

Kahverengi benlere bitkisel çözüm-yüzdeki kahverengi benler nasıl geçer

Kahverengi benlere bitkisel çözüm-yüzdeki kahverengi benler nasıl geçer
14 Ağustos 2012 Salı

Benler nasıl geçer ve yok edilir – Yüzdeki benlere bitkisel çözüm, benler neden oluşur, benleri yok etme, benlerin alınması, benlerin anlamı, benlerin anlamları, benlerin çoğalması, benlerin tedavisi
Benler nasıl geçer ve yok edilir sorusunun cevabı yine bitkisel çözüm ve formüllerde…. Ahmet Maranki imzalı bitkisel tedavi formülleri ile yüzdeki yüzdeki, omuzdaki, ciltteki benlere kolay ve ektili bir biçimde kesin çözüm bulabileceksiniz.
Benler yüzdeki cilt lekelerinin bir türü olup koyu kahverengi ve siyah görünümleri ile dikkat çekmektedir. Ben lekeleri sadece yüzde ve yanakta çenede değil, omuzda göğüste el ve ayaklarda boyunda ensede karında kısacası vücudun herhangi bir yerinde oluşabilmektedir. Kişiden kişiye değişmekle birlikte bir insanda ortalama olarak 10 ile 40 arası ben olmaktadır. Tıbbi dilde ben, nevus veya nevi olarak tabir edilir. Benler aslında çoğu zaman zararsız cilt oluşumlarıdır. Çok nadiren cilt kanserine neden olabilen kötü huylu benler de oluşabilmektedir. Ciltteki benler oval ve yuvarlak biçimlere olup, doğumla çocuklukta veya ergenlikte gelişebilmektedir. Hamilelikte ben oluşumu da sık görülen bir durumdur.


Benler neden oluşur
Benlerin oluşumunun değişik nedenleri vardır:
Ciltteki pigment hücrelerinin çoğalması
Kalıtım ve genetik faktörler
Güneş ışığında aşırı durmak benlerin oluşumuna neden olur.
Benlere bitkisel çözüm – Benlere doğal çözümler ve ev yapımı tedavi yöntemleri
Cillte, sırtta ve özellikle yüzde ortaya çıkan benler nasıl geçer, bu sorunun cevapları arasında bitkisel ve ev yapımı doğal yöntemler de bulunmaktadır.
Vücuttaki benlere bitkisel çözüm
Bir tutam kişniş’i iyice öğüterek benlerin üzerine uygulayın. Aniden çıkan benlere bitkisel çözüm olan kişniş masajı ile birkaç günde benlerden kurtulmak mümkün.
Bir avuç keten tohumunu keten tohumu yağı ile birlikte ezilmiş vaziyette karıştırın. İçerisine de bir tatlı kaşığı bal ekleyin. Benler üzerine bu karışımı sürün ve her gün tekrarlayın. Benlere doğal çözüm olan bu metod, daha çok inatçı kahverengi benleri yok etmek için kullanılmaktadır.
Bir baş sarımsağı ezerek ben olan bölgeye sürün ve üzerini bir bandaj ile kapatın. Bu yöntem ben lekesi tedavisi olarak en basit bitkisel tedavi yöntemlerinden birisidir. NOT: uygulayan bazı arkadaşlar cildi kabarttığını tahriş ettiğini söylüyorlar. o nedenle hassas ciltlere sahip olan kişiler doktora danışmadan sarımsak kürünü uygulamasınlar.
Yüzdeki lekeler nasıl yok edilir
Karahindiba kökü, yüzdeki lekeler ve ben lerden kurtulma için uygulanan en eski ve en iyi doğal bitkisel çözümlerden birisidir. Evde yapılan bu bitkisel benlerden kurtulmanın doğal yolları ile benlerden kurtulmanın yolu pekala mümkün olacaktır. Şimdi yapacağınız leke merhemi için Karahindiba kökü’ne ihtiyaç duyacaksınız. bu kökü iyice ezerek yoğurda karıştırın ve ben şikayeti olan cilt bölgesine uygulayın. Günde 3 kez uygulanacak karahindiba kökü kürü ile zamanla ben izlerinin aldırılması gibi bir etki oluşturduğunu göreceksiniz.

Cilt rahatsızlıklarının çözümü bitkilerde
Ben izleri yok etmede diğer bir bitkisel doğal tedavi çözümü, Ananas kürüdür. Taze kesilmiş bir dilim ananası ince kağıt gibi iyice dilimleyerek ben olan bölgeye koyacaksınız. 2-3 gün içerisinde ben izlerinin hafiflediği ve ben lekesi renginin açıldığına şahit olacaksınız.
C vitamini tabletini ezip ben lekesi olan bölgeye koyun. Dökülmemesi için ban ile sabitleyin.

Yüzdeki benlere bitkisel çözüm
Çay ağacı yağı da ben lekeleri tedavisinde etkili bir cilt lekesi bitkisel çözümüdür. Bir hafta 10 gün uygulanacak Çay ağacı yağı kürü ile benler açılmakta ve dikkat çekmez bir hal almaktadır.
Bitkisel yollarla Ben tedavisi için Elma sirkesi kürü de tavsiye edilebilinecek bitkisel yöntemler arasındadır. Bir parça pamuğa emdirilmiş elma sirkesini ben olan bölgeye uygulayın ve yüzünüzü kurumaya bırakın. 20 – 30 dakika sonra yüzünüzü sabunsuz ılık su ile durulayın.
Bir dilim greyfurtu 3 – 4 hafta boyunca ben lekesi olan bölgeye koyun ve greyfurtun üstünü bir yara bandı ile kapatın. Bu yöntem de ben ve cilt lekeleri için etkili bir bitkisel çözüm dür.
Kahverengi benlere bitkisel çözüm-yüzdeki kahverengi benler nasıl geçer
4/ 5
Oleh