Ayda 10 Kilo Verebilirsiniz

Ayda 10 Kilo Verebilirsiniz

 Ayda 10 Kilo Verebilirsiniz
18 Ocak 2013 Cuma
Prof. Öğünç yaşam biçimi haline getirdiği beslenme sistemini ve uygulandığı takdirde bir ayda 10 kilo verdirecek formülünü aktardı:

1)Her sabah 05:00'de kalkıp yarım saat egzersiz yapıyorum.

2)Yaz-kış dinlenmeden bir saat yüzüyorum.

3)Kahvaltıda yarım litre yağsız süt içiyor, birkaç zeytinle yağsız peynir yiyorum.

4)Öğle yemeğinde haşlanmış sebze, yağsız yoğurt yiyorum.

5)Akşamları buharda pişmiş sebze, bir bardak taze sıkılmış meyve suyu.

6)Haftada bir kere buharda pişmiş balık yiyorum.

7)Zayıflamak isteyenler kesinlikle gazlı içeçeklerden uzak dursun.

8)Yaptığım tek yaramazlık kalbe iyi geldiği ve mutluluk verdiği için her gün bir adet çikolata yemek

Bu şekilde beslenen kilolu insanlar bir ayda 10 kilo verebilir
Ayda 10 Kilo Verebilirsiniz
4/ 5
Oleh